За хэсэг хугацааны завсарлага хийлээ.


Нэг хэсэгтээ л миний бие олон юм ярихгүй бичихгүй. Хичээлийнхээ дэвтэр дээр онгод орхоор л бичээд байхаасдаа хэхэ. Блогтоо юм бичихгүй гэхээр сэтгэл санаа хямаржийнаа. За манай блогчид найзуудаа баяртай. МӨӨнөө ХОсОо ЕсМаа МаАраа АМарАа Maybe бүгдээрээ баяртай. Хэсэг хугацааны дараа уулзана гэж найдаж байна. Аая бас бүүр хаах гэж байгаа юм шиг сэтгэгдэл төрчлөө хаха. Зааз миний блогыг уншдаг,хальт шагайдаг, сэтгэгдэл үлдээдэг хүмүүст зөндөө их баярллаа. Хэсэг хугацаанд миний бухимдал мөрөөдөл тунирхал уран цэцэн үгс байхгүй л болох биз этр хаха. Ээмэр өөрийгөө магтав новш гэж. Хичээлээ сайн хийхээр шийдсэн. Декстоп-оо тун удахгүй Нөөтбүүк болгохоор уулзалдаж та нарыгаа залхаандаа би хаха. Хүндэтгэн Ёсолсон ГэГээлэг Ээмэр ХөөрЦөн хаха.

Аан тийн Манай МодЕраТор Ken янз бүрийн мэдээ хийж ч магад хийхгүй ч байж магад бас хичээл номтой хүн хэхэ.

Comments

За хурдан ирээрэй ер нь би ч гэсэн ойрдоо нээх их бичлэг хийхгүй байхдоо :(

Popular posts from this blog

Оюуны өлсгөлөн

Би чамд хайртай 100 шалтгаан

МООЖ нарт зориуллаа