Чинийхээ гарыг атгаад суух хором мөч бүхэн...

Энэ юу гээчвээ??? Ямар сайхан мэдрэмж вэ??? Бяцхан зүрх минь юунд догдлоод. Нойр минь хулжина вэ??? Хайр Хайр Хайр мөн үү??? Битүүхэн догдлол бөөн сэтгэлийн хөдлөл бас инээмсэглэл дүүрэн миний царай. Тэр над маш их бүр дэндүү их таалагдаж байна гээч. Тэхдээ тэр тааварлашгүй оньсого мэт бас нууцхан. Чамаас мсж ирэхийг хүлээн утаснаас зүүгдээстэй Чиний сэтгэлийг тайлах түлхүүр ганцхан надад мэт л.Гайхаад л байна гайхшраад л. Сэтгэл догдлолт минь 200% байна. Ямар гоё юм бэ Ийм сэтгэгдэл төрнө гэж ч бодож явсангүй ээ. Түүнтэйгээ уулзаад салахад дөнгөж саяхан л мэт угаасаа л саяхан хэхэ. Гэрлүү чинь хүргэж өгөөд чамайг гэрт чинь оруулмааргүй л мэт.Чамаас надаас хайрын үнэр ханхлаад л. Шуналын нүдээр чамайгаа сэм сэмхэн ширтээд л. Би биеэ бариад л өөрийгөө цэгнээд л. БИ ямар харагдаж байгаа бол ямар санагдаж байгаа бол гээд л Нэг л сайхан тайван мэдрэмж инээд хүрээд л Би аз жаргалтай байна.Маш их.  Энэ аз жаргалтай хугацаа минь үргэлжид үргэлжилэх болно. Өнөөдөр чинийхээ гарыг атгаад л би өөрийгөө хамгийн азтай хүн гэж бодсон чамтай гудамжаар алхаад явж байхад хүн хүмүүс үгүй л нэг тийм романтик. Хамтдаа байсан 4хэн цаг миний дурсамж дах хамгийн сайхан зүйл болж байна. Үсээр чинь оролдож тоглож чамаас ханхийх үнэр мансууруулах бодис адил. Зөвхөн чамайг л хараад баймаар тийм сайхан хэхэ. Би өөрийн эрхгүй чамд татагдаж байна бүсгүй би чамд эргэж буцалтгүй дурласан бололтой..


Comments

www.gegeen.com said…
hehe, so armaanchig...
luna said…
би бас дурлачихсан...
luna said…
БИ БАС ДУРЛАЧИХСАН...
luna said…
БИ БАС ДУРЛАЧИХСАН
bebe said…
ямар гояяя армаанчиг юм бэ. нээх гоя дурлаал сэтгэл хөөрлөөрөө сансарт нисчхиймсэн

Popular posts from this blog

Оюуны өлсгөлөн

Би чамд хайртай 100 шалтгаан

МООЖ нарт зориуллаа