Амьдралд үнэн гэж үү???

Жижигхэн зүйл дээр эмзэглээд уур хүрдэг болчлоо ээмэр доромжлуулдаг байнашдээ ар араасаа миний блогоос нийтлэл мэдээ хуйлгайлахаа боль би ер нь хулгайлсанаа санахгүй байна за. Багахан шиг доромжилж амьдраасай. Саяханаас серверт буудаж эхэллээ гүй яахав хааяа тоглоход гэмгүй л байдын даанч өнөөдөр хэхэ сайхан доромжлолоор KICKED гэсэн бичиг харлаа CHEAT гэсэн бас хэхэ. Ээ ямар ч үндэслэл ул суурьгүй дүгнэлт хийдэг админуудыг гүй яахавдээ хэхэ. Ямарч үнэн худалын тэнцвэр алдагсан байндаа. Яагаад ч юм мэдэхгүймдаа худал хуурмагаар дүүрэн хорвоод худалыг тэсээд хууртаад амьдраад байх уу??? Алхам тутамд худал хуурмаг зурагтаа солиход л худалчууд, гэрээсээ гарахад л гээд л хааяа өөрөө ч би худлаа ярихын үнэн гээч хаана байна. ЧИн үнэнийг би хаанаас олох вэ??? Энэ хорвоо дээр та бүхэн ээжээсээ төрсөн үнэн, ямар нэгэн шалтгаанаар үхэх нь үнэн болчоод байгаан биш үү. Магадгүй иймэрхүү тохиолдол болгонууд маань амьдралыг минь амттай шимттэй зорилготой зоригтой болгоод байгаан болуу хэхэ. За за юутай ч Энэ амьдралаас жинхэнэ үнэнийг олох л юм бол та амьдралын үнэ цэнийг мэдрэх болно. ТА ӨӨРИЙНХӨӨ ТӨЛӨӨ БИШ ҮРГЭЛЖ ӨРӨӨЛ БУСДЫН ТӨЛӨӨ АМЬДАРЧ БАЙДАГ ЮМ ШҮҮ. НАСНЫ БӨГСӨНД ИРЖ ҮР АЧАА ҮНЭРЛЭХ ТЭР ЦАГТ БОДООД ҮЗЭЭРЭЙ ХҮН ГЭЭЧ ЮУНЫ ТӨЛӨӨ АМЬДАРЧ БАЙГААГ. МАГАДГҮЙ БИ ӨӨРӨӨ Ч ХУУРМАГ ХҮН БАЙЖ БОЛНО. ЧИ Ч БАС...

Comments

Popular posts from this blog

Оюуны өлсгөлөн

Би чамд хайртай 100 шалтгаан

МООЖ нарт зориуллаа