Эрх чөлөө

ЖИНХЭНЭ ЭРХ ЧӨЛӨӨТ МОНГОЛ УЛС МИНЬ ҮҮРД МАНДАН БАДРАГ.

Би болон та нар Монгол улсдаа төрсөндөө бахархаж баярлаж олзуурхаж явах ёстой. Зарим нэг хүмүүс кинон дээр Америк-д нохой болж төрөх юмсан гээл яажаан бэ. Монголд яаачаад байгаан нохойноос дор амьдарч байгаамуу. Байгаа юмандаа сэтгэл хангалуун байгаад ирээдүйд илүү ихийг хийж бүтээнэ гэж жаахан зорилготой амьдрах ёстойн бишүү. Чи тэнд нохой болоод нэг хачин нөхрийн тоглоом болоод л сууна шдээ.
Монголд яагаад эрх чөлөөтэй гээч жаахан буруу талруугаа ч гэсэн эрх чөлөө юу юунаас илүү сайхан хүүхэн, амттай хоол, мөнгө төгрөгнөөс илүү үнэтэй шдээ. Би гэрээсээ гараад шүлсээ хаямаар санагдвал би хаяж болно, бүүр тэсэхээ байгаад хашааны булан за тэгээд л халхын хавтгайд хаана ч шээнэ гээд л сонирхолтой. МОНГОЛД амьдрана гэдэг жинхэнэ алтерьнатив дөө. За тэгээд ер нь бусад гадаад оронд морь нохой мэт зүтгэж хэдэн төгрөгөө ийшээ явуулаад тэрүүгээр нь бид нар тоглоод наргиад луйвардуулахаас хойш малчин бол мал дээр гарсан ч яаадын МОНГОЛ ЦУСАНД малаа хариулах өчүүхэн хэсэг ген байжил таараа хэхэ. Хээв нэг хүссэнээрээ амьдрах л сайхан. Нэгэнт л нэг амьдрах хорвоо гээд хүн алж хүрээ талах нь бас хаашайн зүгээр л мөрөөрөө хэхэ. Хэнд ч гай болку хэхэ.
За тэгээд хүн хүнд эрх чөлөө ондоо биздээ. БИ ЯГ ОДОО КОМНЫХАА УРД ЖИНХЭНЭ ЭРХ ЧӨЛӨӨГӨӨ МЭДЭРЧ ӨӨРИЙНХӨӨ БЛОГТ ХҮССЭН ЗҮЙЛЭЭ БИЧИЖ Л БАЙНА. Унших нь уншаад уншихгүй нэг нь гүйлгээд харчдаг байлгүйдээ.
ЭРХ ЧӨЛӨӨГ ХААНААС Ч ХЭДЭН ХОРОМ МИНУТ ТА ЭДЛЭЖ ЧАДАЖ БАЙГААДАА БАЯРЛАЖ ЯВ. БИ КОМНЫХОО АРД ЖИНХЭНЭ ААВ ЭЭЖ ГЭР БҮЛЭЭСЭЭ ХАРААТ БУС ХҮН БОЛЖ БАЙГАА юм чинь. Бас жинхэнэ бие хүн гэдэгээ ариун цэврийнхээ өрөөнд мэдэрч байхад гарах болоогүй юу гэхэд жинхэнэ уур хүрч дайн зарлана гэжугаа. ЯМАР Ч ГЭР БҮЛ УУГ НЬ ХЭН ХЭНДЭЭ ХАРААТ БУС байвал сайхансан. ТОДОРХОЙ ХЭМЖЭЭНИЙ БАЙХАД Л ХАНГАЛЛТТАЙ. Өнөөдөр би бөөндөнөө хэсэгтээ юм бичихгүй юм чинь хэд гурван уйтгартай уйтгаргүй баахан л юм бичий хэхэ

Comments

Ms.AmY said…
ehehehe blogtoo yum bichheer ch goe sho hehe. dehdee ter shuls hayh ntr dendnee!! naat chn blog hiirhel yvagdaad eishd ^-^

Popular posts from this blog

Оюуны өлсгөлөн

Би чамд хайртай 100 шалтгаан

МООЖ нарт зориуллаа