ДҮР ЗУРАГЛАЛ мину...

Юунаас эхлэхээ би мэдэхгүй юм 20 гараад л явж байгаа залуугийн өчүүхэн бодлыг уншаад бүү шоолоорой. Нас залуу Цус шингэн гэх хэрэггүй хүн бүхэнд өв тэгш үг болон үзэл бодолоо хэлэх эрх бий...
Цаг хугацаа гэгч аугаа зүйл ч юм шиг аль эсвэл аймшигтай ч юм шиг.   Тиймээ нөгөө та бүхэний өдөр тутамд тохиолддог ХАЙР ДУРЛАЛ-ын талаар л...
Өдөр бүхэн ганцхан түүндээ дурлаж... Өчигдөрөөс ондоо Өнөөдөрөөс өөр Маргааш тэс хөндлөн... Шүтэж биширсээр л... Зөвхөн түүнийхээ төлөө амьсгалж, алхаж амьд явах учир утга минь л гэж... Хорвоо ертөнцөд ганцхан нар байдаг авч харин зарим нэгэнд нь нарнаас ч илүүтэйгээр гэрэлтэх НАРХАН байдагийг хүн бүхэн л мэдэж байгаа гэхдээ... Яагаад хэн нэгэнд гээч зарим нь олоогүй л төөрч будилж явж байгаа... ГАНЦААРДАЛ-тай найзалж...
Хүн гээч амьтан яаавч ганцаараа амьдрах учир үгүй юм шиг л санагддаг хорвоо дэлхийд ганцаараа хүрж ирдэг ч буцахдаа хэн нэгэнтэй буцахыг амьдралынхаа туршид хүсэж мөрөөдөж байдаг ч юмуу... ТЭНЭГ-ийн дотор УУЖУУ гэж яасан үнэн үг вэ гэж... хүн ГАНЦААРАА байхдаа юу ч бодож санахгүй сайхан ч юм шиг санагдаж өөрийгөө ХАРАНХУЙ ӨРӨӨ-ндөө түгжээд орхичихдог... ЭНЭРЭЛ ҮГҮЙ ХОРВОО л мэт... Зөвхөн ӨӨРИЙНХӨӨ төлөө биш ӨӨР ХЭН НЭГЭН-ий төлөө амьдрах ямар сайхан гээч... ӨГЛӨӨ болгоныг чамайгаа бодож сэрэх ямар гайхалтай гээч бурхан минь чамд би баярладаг... НАМАЙГ бас чи минь бодож сэрдэг гэхээр би бүр 2 дахин баярлаж сэрдэг гээч... ЗҮРХ минь хайраар дүүрч амьдрах эрч хүчний ЭХ БУЛАГ энерги минь гагцхүү чи минь өөр хэн ч биш... Хамгийн үнэтэй АЗ ЖАРГАЛ минь... Чиний төлөө цохилох миний зүрх... Миний төлөө огших чиний минь сэтгэл... ЗҮРХ СЭТГЭЛ-дээ чамайгаа тээж ЗӨВХӨН минийх гэж ДАЯН ДЭЛХИЙ-гээр нэг орилохоос ч би айхгүй ээ... ХАЙР хүнд ганцхан юм шүү алдвал ДАХИАД ирэхгүй ээ...
Аливаа зүйлсийн ЭХЛЭЛ ТӨГСГӨЛ гэхээс илүүтэйгээр ӨРНӨЛ гээч л хамгийн сонирхолтой амттай шимтэй гашуун нясуун... 
Намайг гомдоосон ГОМДОЛ болгоныг НУЛИМС биш ГУНИГ биш ГУТРАЛ биш зөвхөн ИНЭЭД болгож... чамайгаа гомдоосон гомдол болгоныг зүрхэндээ ХАДААС болгон шаасаар л... Өчүүхэн төдий зүйл өөдгүй зан гаргаж аашлах чи бид 2ын МУНХАГЛАЛ бүхэнийг сэтгэлдээ сийчэж хамгийн сүүлд нь чи бид 2ын ХАЙР ДУРЛАЛ-аар угааж ариусгасаар л...
Тиймээ би хэзээний СОНГОЛТ-оо хийчихсэн...

ХАЙР ДУРЛАЛ, НАРХАН, ГАНЦААРДАЛ, ТЭНЭГ, УУЖУУ, ХАРАНХУЙ ӨРӨӨ, ЭНЭРЭЛ ҮГҮЙ ХОРВОО, ӨӨРИЙНХӨӨ, ӨӨР ХЭН НЭГЭН, ӨГЛӨӨ, НАМАЙГ, ЗҮРХ, ЭХ БУЛАГ, АЗ ЖАРГАЛ, ЗҮРХ СЭТГЭЛ, ЗӨВХӨН, ДАЯН ДЭЛХИЙ, ХАЙР, ДАХИАД, ЭХЛЭЛ, ТӨСГӨЛ, ӨРНӨЛ, ГОМДОЛ, НУЛИМС, ГУНИГ, ГУТРАЛ, ИНЭЭД, ХАДААС, МУНХАГЛАЛ, ХАЙР ДУРЛАЛ.....СОНГОЛТ

Comments

Popular posts from this blog

Оюуны өлсгөлөн

Би чамд хайртай 100 шалтгаан

МООЖ нарт зориуллаа