Үнэр

Үнэр сайхан үнэр муухай үнэр. Өнөөдөр тэр сайхан үнэрүүдийн тухай Дурсамж дүүрэн үнэрүүдийн тухай бичихийг хичээе.
Үнэр бүхэнд дурсамж агуулагдана. Сайхан муухай гээл. Ах эгч нар Мандариныг хараад үнэртэхээр Шинэ жилийг дурсдаг гээл. Сайхан үнэр бүхэн хүний тархинд дурсамж болон үлддэг шүү дээ. Би бол тэхдээ хайр дурлалын үнэрийг ярих гэж байна. Сайхан муухай гэлтгүй хайр дурлалын үнэр бол тэр чигтээ сайхан. Жишээ нь би бялууны үнэр санахаар түүнийгээ дурсдаг. Би түүнийхээ үнэртэй усыг одоо хүртэл санаж байна. Тэр сайхан үнэр бүхэнийг үнэрлэж мэдрэх болгонд би түүнийгээ санадаг.

Гудамжаар зөрөх тэр бүсгүйн үнэр гайхамшигтай, нэг л тийм сэтгэл татам мансууруулам хэхэ.
Эмэгтэй хүний тэр сайхан үнэрийг мэдрэх тусам ухаан балартах мэт. Тэр сайхан үнэрийг мэдрэхийг хүснэм. Ердөө дурсамжийн үнэр багадаад байна хэхэ. Сайхан үнэрийг мэдэрмээр байна. Үнэрлэмээр байна хэхэ

Comments

Anonymous said…
xexe good luck харин чиний блог сүүлийн үед нэг л шинэ юмгүй байгаад байна лээ гоё бичлэг оржын үү үгүй юу гэж хараад л байсын. За за тэр ч яахав гэхдээ уншихад дажигүй бичлэгүүд байсан шд чам шиг ганцаардах үедээ бичлэгийг чинь уншдаг байлаа шүүдээ тэр сүнсний тухай бичлэг онцгүй уйтгартай юм билээ хэлэе гээд амжмхгүй байлаа за за гүүд лак иб нь Ририн байна өө
Чоно шиг эр үү, харин
Хэхэ чоноо чоно

Popular posts from this blog

Оюуны өлсгөлөн

Би чамд хайртай 100 шалтгаан

МООЖ нарт зориуллаа