Хүмүүс

Миний эргэн тойрондох хүмүүс яаацын бол яаацын бол. Бүгд л бухимдаад л тэрэн дээр нь зайлуул би давслаад байгаан болуу надруу давшлаад уурлаад байхын. Хүний өө сэвийг хэлээд энэ зангаа хаячихаа гэсэн чинь чадахгүй чи тэнэг намайг ойлгохгүй гэхийн юу гэсэн үгийн. Бүүр шаал дургүй хүрчлээ. Хүний хайртай хүнийг том хөхтэй мэдрэл муутай гэж маазардын гэнээ амьсгаа миний найз охиныг найзыг ч юмуу тэгж хэлвэл надад таатай санагдахгүй л байх. Жаахан наад харьцаан дээрээ анхаараач тоймжиргүйхэн хэлсэн хэдхэн үг хүнийг яаж ч магадгүй гэдгийг мэддэгүймуу. Би тийм тасарцан сайхан хүн биш тэгэхдээ би хүнийг хэзээ ч ялангуяа найз охиныг нь тэгж хэлэхгүй ээ. Үнэг үг хэлсэн хүнд нохой өшөөтэй гэж. Үнэн үг гашуун байгаа болхоор уурлаад байгаамуу та нар. Өнөөдөр намайг миний хамгийн итгэдэг найддаг хүн ээмээр доромжиллоо лдоо зааз хэдэн жилийн нөхөрлөл гээд дуугүй өнгөрлөөлдөө амьсгаа багахан шиг доромжлоорой этр гээд л тоглоом болгоод л өнгрөөлөө. За яахавээ хүн яаж ч болно тэгэхдээ мэээр хөгийн юман дээр доромжилдог байна шдээ. Арай ч дээ. Өнөөдөр харин жинхэнэ стресст оруучлаа амьсгаа нар амаа мэдэж дарвалзаач үгээ мэдэж ярьж бай.

ГАНЦ Л ЮМ ХЭЛИЙ ЯРЬЖ СУРХААСАА ӨМНӨ СОНСОЖ СУР ХАРЬЦААА МУУТАЙ ХҮМҮҮСЭЭ БОЛДОГСОН БОЛ БҮГДЭНД ЧИНЬ УХАМСАРЫН ШАНАА ӨГӨХ ЮМСАн.

Comments

Биеэ барь, биеэ барь!
Anonymous said…
aimar ain

Popular posts from this blog

Оюуны өлсгөлөн

Би чамд хайртай 100 шалтгаан

МООЖ нарт зориуллаа